Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Thursday, June 3, 2010

Cuti Kejap Jer!!!!

After 3month x dapat balik dan akhirnya, aku dapat balik juga ke kampung halaman kat Semenanjung Malaysia. Windu nyeeeeeeeeeeeeeeee

Cuti kali nie, semua orang belum cuti lagi. Orang2 yang bekerja ( terutama guru2 ) hehehe... dapat cuti selama 3 minggu. Tapi aku cuti seminggu jer daripada orang lain. Apa boleh buat. Tuntutan dan keperluan melebihi keinginan..hehehee

Walau apapun syukur pada Allah SWT atas kelapangan masa yang telah di berikan kepada aku. Dapat jugak balik menjenguk kedua orang tuaku... ( ma dengan abah ).. Syukur pada Allah SWT sekali lagi.

Tapi kepulangan pada kali ini agak berbeza, aku sedih melihat adik bongsu ku. Kenapa dia begitu?? Aku msih tertanya2. Apakah sebab musabab yang menjadikan dia begitu?? Sedih melihat dirinya. Yang dulunya seorang yang manja, riang, ceria dan suka bergurau tapi kini sebaliknnya. Aku tidak tahu apa yang terjadi pada dirinya. Sedih memikirkan keadaan adikku. Ma seringkali menitiskan airmata bila mengenangkan keadaan adikku yang begitu. Aku tidak tahu apakah jalan kesudahan daripada keadaan adikku ini.

Inginku ceritakan tapi, airmataku pasti akan mengalir bila terkenangkan keadaan adikku. Aku tidak dapat menahan sebak. InsyAllah suatu masa yang sesuai nanti aku pasti akan menceritakannya.

Cuti ku akan berakhir 2hari lagi, 5hrbln nie aku akan terbang semula ke Sabah. Berjauhan lagi dengan ma dan abah. Makin sebak dadaku ini. Tapi mahu atau tidak mahu, itulah yang akan terjadi.

Akan bertemua lagi dengan keluargaku pada 4September 2010..

No comments:

Post a Comment