Pages

Thursday, May 12, 2011

Nafas Segar tanpa Dadah..





Pagi yang indah SK Sindumin memulakan operasi dengan program Aerobik Nafas Segar. Ini adalah salah satu daripada program Pendidikan Pencegahan Dadah di bawah penyelarasanku. Besar tugas yg aku di amanahkan untuk melaksanakan sepanjang tahun 2011 ni.

Semua pelajar dan guru2 SK sindumin di mestikan mengikuti aktiviti nie. Aku merasakan sangat teruja dengan penglibatan semua warga SK Sindumin. Alhamdulilallah segalanya di permudahkan untuk ku menjalankan aktiviti program kali ini.

Program ini akan berterusan selama setahun dan di harapkan akan menjadi aktiviti sepanjang tahun SK Sindumin.

Slogan " saya yang menurut perintah " adalah satu cogankata yg menjadi pegangan aku sepanjang aku di pertanggungjawabkan untuk menggalas tugas demi AGAMA , BANGSA & NEGARA.

" MURID CEMERLANG, GURU GEMILANG, SEKOLAH TERBILANG "

Wednesday, May 11, 2011

Pengesahan Lantikan yg d tunggu2..






Alhamdulilallah, akhirnya urusan pengesahan lantikan ku terima pada 19/4/2011 yg lalu. Syukur pada Allah Subhanahu Wa Taala atas segala urusan yg di permudahkan. Hanya yang menunggu untuk di uruskan adalah Pelantikan Tetap jer lagi.

Monday, May 2, 2011

Kursus anjuran Sektor Pengurusan Sekolah...,






24-26 April di arahkan gi berkursus di Hotel Palace Kota Kinabalu. Under Sektor
Pengurusan Sekolah ia di anjurkan untuk kursus kali nie. Kena jamu telinga jer la utk kursus kali nie. MENDENGAR..MENDENGAR DAN TERUS MENDENGAR....

Perasmian dibuat oleh E.Asli bin Sahat. Memang best tempat berkursusnyer...bukan alang2, hotel 4bintang. Makanan jgn cakap, saper yg g kursus rasa nak makan semua menu yg di hidangkan. Semuanyer menyelerakan. Heheheee....

Next time k hotel lain plak untuk berkursus. Apa yang di tunggu adalah makanan yg di sajikan di hotel tue. hahahaaaaaa

Kalau tak di arahkan untuk gi kursus memang x dapat jugak nak merasa dok hotel 4bintang gini. Heheheeee....

Manukan Island






Last week sempena cuti Good Friday ahirnyer dapat jugak menjejakkan kaki ke Manukan Island. Memang best. Satu tempat percutian untuk family + honeymoon or pra honeymoon ( heheheeee ). Keindahan pantainya yg memang sesuai utk aktiviti scuba diving. Dia punyer ikan memang jinak and mcm2 bentuk dan warna yg pelbagai. Air dia sgt2 jernih. Cuma yg agak x best mata memandang sbb byk "sotong kering". heheeeee.

Apapun sesiapa yg penggemar kehidupan dan suasana pantai macam aku bgus la rancang percutian ke Pulau Manukan.