Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Wednesday, August 25, 2010

Semangat Merdeka Warga SK Sindumin







Bersempena bulan kemerdekaan yang bakal diraikan tidak lama lagi, satu program pertandingan mendeklamasikan sajak telah diadakan di perkarangan SK Sindumin. Program ini lanjutan daripada kempen mengibarkan Jalur gemilang yang telah di lancarkan pada minggu lalu. Sambutan daripada pelajar2 sangat memberansangkan. Aku jadi bangga dengan anak2 muridku yang begitu berani menyahut cabaran untuk mendeklamasikan sajak mereka.

Jangan main2 dengan pelajar SK Sindumin, setiap kali ada pertandingan yang di anjurkan, mesti penyertaan sangat meriah. Pelajar berlumba-lumba nak masuk. Memamg bagus bebudak nie. Macam nie la kalau nk maju, sentiasa berlumba-lumba untuk rebut peluang.

Aku plak sekali lagi kena jadi juru gambar untuk pertandingan kali ni. Almaklum la aku nie salah seorang daripada guru IT sekolah.
( hahahaaaaaaa )...
Isnin minggu depan GB dah tempah aku sekali lagi untuk jadi camera women untuk majlis penyampaian hadiah bagi program sepanjang bulan kemerdekaan...
Nie kalau aku ambik charge gerenti boleh buat bisness jugak nie...
( haahahaaaaaaas )


Sebagai tatapan semua,aku uploadkan beberapa keping untuk menunjukkan kemeriahan pertandingan mendeklamasikan sajak bersempena bulan kemerdekaan.

No comments:

Post a Comment