Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Monday, January 10, 2011

Kau Hadir dalam hidupku KINI

KAU hadir dalam hidupku dengan membuka kembali hatiku untuk bermain dengan perasaaan. Hampir 5tahun hatiku ini ku biarkan sendiri. But now kau telah membukanya. Kini aku ingin berkongsi perasaan dan hatiku ini dengan dirimu... Adakah kau sudi untuk berkongsi hati dengan ku???

Ku harapkankan dengan kehadiranmu ini akan lebih memberikan aku semangat untuk menamatkan zaman soloku...

Hope family+rakan2+kenalan mendoakan jodohku akan di permudahkan. Masanya sudah tiba untuk aku meluputkan semua kisah dan kenangan silamku yang lalu. Walaupun dia bukan yg pertama namun aku berharap dia adalah yg terakhir yang aku ingin kongsikan kehidupan dan segalanya bersamanya. I'm fall in luv with him now...

Thank you sgt2 jgk dekat my ma+abah kerana merestui pilihanku kali ini. I'm happy ma+abah...thank you so much...

Ya Allah ya tuhanku, seandainya dia adalah pilihan yg terbaik untuk ku KAU permudahkan lah urusan 2hati ini untuk bersatu...

No comments:

Post a Comment