Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Thursday, May 12, 2011

Nafas Segar tanpa Dadah..





Pagi yang indah SK Sindumin memulakan operasi dengan program Aerobik Nafas Segar. Ini adalah salah satu daripada program Pendidikan Pencegahan Dadah di bawah penyelarasanku. Besar tugas yg aku di amanahkan untuk melaksanakan sepanjang tahun 2011 ni.

Semua pelajar dan guru2 SK sindumin di mestikan mengikuti aktiviti nie. Aku merasakan sangat teruja dengan penglibatan semua warga SK Sindumin. Alhamdulilallah segalanya di permudahkan untuk ku menjalankan aktiviti program kali ini.

Program ini akan berterusan selama setahun dan di harapkan akan menjadi aktiviti sepanjang tahun SK Sindumin.

Slogan " saya yang menurut perintah " adalah satu cogankata yg menjadi pegangan aku sepanjang aku di pertanggungjawabkan untuk menggalas tugas demi AGAMA , BANGSA & NEGARA.

" MURID CEMERLANG, GURU GEMILANG, SEKOLAH TERBILANG "

No comments:

Post a Comment