Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Saturday, March 7, 2009

Duty Hari Sabtu...



Hari nie aku kena duty untuk sabtu minggu pertama dalam bulan Mac. Aku duty with Siti Noor. Stuff lama semua pergi bercuti ke Taiwan. Program tahunan untuk kakitangan UKHWAH BERHAD.
Actualy sekarang nie masuk satu bulan 4hari aku dah bekerja dengan Ukhwah Berhad. Memang best kejer kt Ukhwah. Walaupun kekadang agak tertekan dengan kejer di bahagian full sattlement tapi bila kengkawan yang satu department dalam marketing tolong then buat lawak aku jadi happening balik. Aku bersyukur sangat punyer rakan kerja yang sangat2 understanding.. Tanpa mereka sunyilah marketing Ukhwah and KoPutri.
Nak kongsi cerita jugak dalam blog nie,setakat hari nie aku dah berjaya buat dua submittion untuk clien aku. Seorang tue buat pinjaman peribadi untuk sektor awam-i dengan jumlah RM28,000 then yang satu lagi tue buat overlap dengan jumlah RM50,000. Bila dapat tolong orang rasa senang hati dan lapang dada. Dengan motto yang sentiasa company aku pegang " susah senang kita bersama " membuatkan aku rasa terpanggil untuk memikul tanggungjawab ini dalam memberikan bantuan dan perkhidmatan yang sebaik mungkin.
Hope lepas-leopas nie Allah akan selalu memberikan aku petunjuk jalan hidup yang terbaik. Terima kasih atas rezeki yang sentiasa tak pernah putus.

1 comment:

  1. i m happy that u r happy..remember that work is rezki from Allah as well as amanah..

    ReplyDelete