Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Thursday, November 26, 2009

Kelas INTERAKSI Yang Sangat Meletihkan....

Hari nie dah masuk satu minggu kelas interksi KPLI j-QAF LPBS JUN 09. Memang penat sangat sampai tak bole nak kata. Mula jam 7.30am sampai jam 10.00pm. Memamg penuh masa. Balik bilik terus tido... hahahahaa... Tapi apap boleh buat nie semua adalah persediaan untuk masa depanku kelak. Mahu atau tidak mahu mesti di lalui. Apa yang penting hati kena sentiasa IKHLAS dalam menuntut ilmu." Lillahitaala "
Esok sekali lagi sambut raya eduladha di perantauan. Sebab dah biasa raya di perantauan so tak rasa sedih pun tapi mungkin bagi yang tak biasa mungkin akan sedih kot..hehehe...
Cuma yang bezanya tahun lepas Eduladha ku sambut di bumi anbiya dan tahun ini Eduladha ku sambut di negeri di bawah bayu. Suasana semestinya lain. Kalau di Mesir suasana Edulada sangat happening berbanding dengan Malaysia. Memang rindu dengan suasana tue. Tapi apa boleh buat, InsyAllah kalau ada rezeki nak jgk ke sana lagi nanti.
Minggu nie punyer aktiviti x dapat nak tu uk gambar lagi. tengok la dalam minggu depan bila ada masa nak update blog. try jgk nk tunjuk gambar2 dekat IPG kampus Kent nie pada semua org dekat semennjung...ehehehehehe.. Best Kent nie..
ok see u soon

No comments:

Post a Comment