Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Saturday, June 12, 2010

Masanya sudah tiba....



Tarikh yang di nanti dah pun di ketahui, praktikum ku akan bermula pada 28 jun hingga 24 September 2010. Macam x caya pun yer jugak. TAKUT laaa.....

Aku mula terfikir2 apa la yang bakal aku persembahkan untuk praktikum nie. Kalau di tanya tentu nak yang terbaik tapi bagaimana nak jadikan ia terbaik ??? EMM.....
Aku harap segala urusanku akan sentiasa dipermudahkan oleh NYA.. DIA akan selalu menghadirkan yang terbaik untuk KITA cuma kita yang tidak pernah menyedarinya....BETUL TAK ???

Aku cuba untuk menyiapkan semua assigment yang di tugaskan untuk ku. Interaksi yang baru berakhir kelmarin telah menghadiahkan aku 3 assigment yang masing2 ku anggap berat untuk selesaikan. Mana tidaknya, satu Bahasa Arab kemudian Seni and one more Gerko utk Unit Beruniform nye aktiviti. Semuanya kena siapkan before next interaksi.

Tinggal seminggu jer lagi nak buka sekolahnyer, hati makin berdebar - debar untuk menanti waktu untuk di selia. Aduhai maknyer...... sakit perut2 nie.. hahahahaaaa

Doakan aku yer semua. Moga aku berjaya...

1 comment: