Pages

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Vacation tickers

Tuesday, February 15, 2011

Panazzzzz nyer


Aduh x tahan dengan kepanasan dekat Sabah. Lagi pula dengan kedudukannya dekat dengan pinggir laut menyebabkan cuaca yang panazzzz bertambah2 bahangnyer. Pening kepala ku yang sangat menyengatkan. Baru sehari aku memulakan tugas di sini dengan di tambah cuaca yg tersangat panazzzzz. Adoiiiiiii maknyer...

1st day sekolah kelmarin, emmmmm...., satu suasana yang lama ku tinggalkan dan kini ku kembali semula. Rasa tidaklah begitu x-cited tapi ok. Yang dapat membuat aku x-cited andai aku dapat pindah. HEHEHEHeeeeeeee...... walau apapun selamat memulakan tugas kembali di SK SINDUMIN, itu ucapan daripada puan GB and rakan2 sekerja seawal pagi aku melangkah kaki ke perkarangan sekolah.

Anak muridku juga memandang2ku..almaklum la dekat 2bulan aku x datang sekolah, tetiba datang balik. Mesti diorang igt aku pindah tetiba ada balik..hahahhaaaaaaa...." Takpe nanti pas 3tahun ustazah pindah yer"..hehehehe

Hari 1st x mengajar lagi just uruskan urusan dengan sekolah, KPM and SPP. But sempat aku masuk 1 kelas jer. Percubaaan. heheheeee..... Kelas tahun5...
Budak2 semua tanyer, mana ustazah pegi? lama x kat sekolah.. aku just jawab ustazah cuti la ...heheheeee...." rasa dirindui dan dihargai " heheheeeee...

apapun segalanya baik2 sahaja untuk hari pertama aku memulakan tugas kembali di SK Sindumin...
SELAMAT BERTUGAS KEMBALI UNTUK DIRIKU SENDIRI....

No comments:

Post a Comment